Dokumentace a legislativní požadavky na provoz stomatologické ordinace

Přijměte pozvání na praktickou přednášku, která vám pomůže zvládnout administrativní výzvy zubní praxe s přehledem a v souladu s legislativou! Zaměříme se na klíčové aspekty práce se zdravotnickými prostředky – od jejich nákupu a vedení dokumentace až po používání, servis a ekologickou likvidaci. Získáte ucelený přehled o požadavcích české legislativy, včetně Vyhlášky 306/2012 Sb. a Zákona 375/2022 Sb. Přednáška je určena jak pro začínající lékaře, tak pro zaběhlé praxe, které chtějí efektivně vést agendu a být připraveni na kontrolu SÚKL. Nechte se inspirovat a vybavte svou praxi znalostmi, které usnadní váš každodenní provoz – a to vše z pohodlí Vašeho domova či ordinace formou webináře!

Přednáška je na míru ušita zubním lékařům, dentálním hygienistkám a spolupracujícím osobám, které se v ordinaci starají a odpovídají o veškerou dokumentaci. 

Náplň přednášky:

Přednáška je zaměřena na aktuality v oblasti legislativních povinností v ordinaci stomatologů z pohledu zákona o zdravotnických prostředcích, požadavků kladených na provoz zařízení z pohledu hygieny protiepidemické, hygieny práce a BOZP.

Budeme se věnovat nejčastějším pochybením v ordinacích stomatologů a jejich nápravám, ukážeme si vzorové evidenční listy tak, abyste splnili legislativní požadavky, vysvětlíme si nejasnosti, které Vás trápí při denní práci. Zodpovím Vaše dotazy a ukážeme si cestu, jak s lehkostí zvládnout náročnou administrativu.

Neopomeneme také sterilizaci, dezinfekci, odpady, zdravotnické prostředky, jejich podmínky použití, skladování a evidence. 

Zákon o zdravotnických prostředcích klade požadavky jak na lékaře, tak na laboranty. Povíme si něco i o zdravotnických prostředcích pro laboratoře, protože i tady jsou povinnosti, které se musí plnit.

Veškeré prezentované informace zahrnou novinky a aktualizace pro rok 2025

Diskutovaná témata:

•    Vyhláška 306/2012 Sb.
•    Zákon 375/2022 Sb.
•    Co máte vědět o zacházení se zdravotnickými prostředky od jejich nákupu, přes vedení dokumentace,
      po jejich používání, včetně servisu a jejich likvidaci
•    Vedení agendy ZP u začínajících i u zaběhlých ordinací
•    Připravujete se na kontrolu dozorových orgánů - SÚKL

Program:

13:55 – 14:00    Přihlášení k webináři
14:00 – 16:30    První část přednášky
16:30 - 16:45    Přestávka
16:45 - 19:00    Druhá část přednášky
19:00 –                Dotazy a závěr
 

Přednášející:

Mgr. Jitka Vnoučková, odborná konzultantka, Dokumenty Ordinace s.r.o.

Celý svůj profesní život se věnuje práci ve zdravotnictví. Působila na různých pracovních pozicích - jako zdravotník, pedagog i školitelka.

V současné době se se svými kolegy aktivně věnuje QMS ve zdravotnických zařízeních a také lektorské činnosti. Snaží se o to, aby se ty správné informace dostávaly ke správným lidem a aby personál zdravotnických zařízení s co možná největší lehkostí zvládal i náročné administrativní záležitosti, které jsou v jejich práci nutností. 
 

Ing. Bc. Dagmar Tothová

Vedoucí oddělení zdravotnické techniky, Nemocnice Agel
V roce 2009 ukončila studium na 3. LF UK v oboru Veřejné zdravotnictví a v roce 2013 na VUT v Praze, program Biomedicínská a klinická technika v oboru Systémová integrace procesů ve zdravotnictví. Celý svůj profesní život se pohybuje v oblasti ochrany veřejného zdraví. Nejprve pracovala 25 let pro KHS Moravskoslezského kraje se sídlem v Ostravě, poté 4 roky pro SÚKL a aktuálně působí ve společnosti nemocnice Agel jako vedoucí oddělení zdravotnické techniky. Je registrovanou asistentkou ochrany veřejného zdraví a od roku 2015 také členkou České společnosti pro zdravotnickou techniku.
 

Kdy a kde

on-line formou webináře ve Vašem počítači, telefonu nebo tabletu
čtvrtek 24. dubna 2025
14:00 - 19:00 hod.

Ceny

Lékař, hygienistka, asistentka či spolupracující osoba:
1 990 Kč (VIP 1 699 Kč*)
nebo 80 € (VIP 68 €*)

Jste student nebo absolvent s maximálně roční praxí? Zúčastněte se kurzu za zvýhodněnou cenu s 25% slevou z běžné ceny kurzu.
Cena pro studenty a absolventy: 1 499 Kč (60 €)
* k přihlášce je nutné přiložit kopii indexu nebo diplomu.

Dovolujeme si upozornit, že ceny v EUR se mohou mírně lišit s ohledem na aktuální kurz CZK - EUR.

Cena zahrnuje:

Účast na přednášce a chutné občerstvení.

Dovolujeme si Vás upozornit, že tento kurz NENÍ ohodnocen kredity od ČSK v rámci celoživotního vzdělávání. Na toto téma (legislativní gramotnost) ČSK kredity neuděluje. Děkujeme za Vaše pochopení.
 

Údaje pro platbu

Úhradu účastnického poplatku proveďte převodem na číslo účtu: 1040230016/2700 - fakturu po přihlášení obdržíte mailem. V případě platby v € použijte účet: IBAN SK06 1111 0000 0010 6373 1008.
Daňový doklad obdržíte na Váš email.

Přihlásit se můžete pomocí přihlašovacího formuláře níže. 
Přihláška je potvrzená a zaevidovaná až po uhrazení účastnického poplatku na účet.

* Nárok na VIP slevu 15% zjistíte z Vašich faktur. Tato sleva, stejně jako sleva na studenta (25%) bude automaticky zohledněna ve faktuře, kterou obdržíte na Váš email po přihlášení. V případě nejasností můžete kontaktovat paní Editu Dočkalovou na emailu dockalova@hufa.cz.

Závazná přihláška

+ Přidat další osobu

Obchodní zástupce
Poznámka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností HUFA a.s. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat, požadovat od správce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.